Іноді можна побачити на вулиці таку картину. Мама запитує малюка, вказуючи на будь-яку букву вивіски на будинку: "Яка ця літера?" Малюк з радістю відповідає: "ПЕ!", Або "ЕМ!", Або "ЕС!". Іноді можна побачити на вулиці таку картину. Мама запитує малюка, вказуючи на будь-яку букву вивіски на будинку: "Яка ця літера?" Малюк з радістю відповідає: "ПЕ!", Або "ЕМ!", Або "ЕС!". Шановні дорослі! Якщо ви саме так називаєте дітям букви, то як ваш маленький учень прочитає склад "МА"? Уявіть собі, у нього швидше за все вийде "ЕМА"! І він буде правий: ЕМ + А = ЕМА. А слово "МА-МА" у такому випадку буде читатися як "ЕМА-ЕМА"!
Дуже важливо при навчанні читання дошкіллняті називати букви спрощено, як ми називаємо твердий приголосний звук, який вони позначають. Не "ЕМ", а "М", не "ПЕ", а "П". Це зовсім не означає, що дитина не повинна знати, що буква і звук - різні поняття, що кожна буква може позначати два звуки - твердий і м`який. Але всі ці поняття недарма входять в програму навчання грамоті у першому класі: для їх засвоєння потрібні достатньо зрілі функції мислення - аналіз, синтез, узагальнення, абстрагування. А дитина дошкільного віку володіє цими розумовими операціями тільки на елементарному рівні. Прийде час, і ваша дитина засвоїть знання з фонетики мови. А зараз він може вчитися читати і без цих знань.
Продовження статті читайте на сайті Центру розвитку дитини "Кіндерленд" http://news.kinderland.org.ua/vchimos-chitati/vchimo-literi.html
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!