Підприємці, що працюють у сфері сервісних послуг з ремонту та обслуговування, намагаються систематизувати свій облік та аналізувати свою бізнес-діяльність. Впровадження програмного забезпечення, яке не тільки дасть можливість онлайн вести облік сервісних послуг, але й отримати звіт з прибутку, управлінский баланс та собівартість кожного замовлення, - одна з необхідних ступенів розвитку кожного бізнесу. Практично кожне сучасне підприємство використовує автоматизовані системи управління та обліку діяльності для максимізації ефективності його функціонування. Саме тому необхідно підходити до питання вибору відповідної програми з відповідальністю, вивчивши основні її особливості та специфіку використання.
Досить актуальним останнім часом є використання програми «1С: Підприємство 8. Управління невеликою фірмою для України http://tqm.com.ua/ua/products/1c-pidpriemstvo-8-unf-upravlinnya-nevelikou-firmoi-dlya-ukrayini » (УНФ), яка може бути налаштована під специфіку кожного окремого підприємства.
Спеціалізована програма для сервісного центру (http://tqm.com.ua/ua/sectors/1c-upravlinnya-servisnim-tsentrom) по ремонту на базі УНФ «1С Управління сервісним центром» - це відмінний спосіб автоматизувати більшість процесів на підприємстві, підвищуючи, таким чином, ефективність його функціонування. Програма може використовуватися онлайн, що істотно заощаджує час і витрати на обробку і систематизацію даних. Також, є можливість уніфікувати всі дані для підприємства в цілому або ж створити окремі бази даних для його підрозділів.
Для яких компаній підходить ця система? Даний продукт може бути використаний практично на будь-якому підприємстві, основною діяльністю якого є ремонт і сервісне обслуговування.
Програма “1С Управління невеликою фірмою” з урахуваннями додаткових функцій для сервісного центру використовується для:
- систематизації даних по проведеному ремонту та обслуговування, в тому числі на виїзді;
- оформлення необхідних документів по роботі з іншими центрами обслуговування;
- обліку грошових коштів на підприємстві;
- оформлення необхідних документів по гарантійному обслуговуванню;
планування графіка працюючого персоналу;
- обліку проведених сервісних операцій і оформлення всіх необхідних документів;
- оформлення звітів по наданим послугам та т.д.
Програма для сервісних центрів з ремонту та обслуговування включає в себе планування, облік, а також управління операцій з проведення сервісного обслуговування та ремонту обладнання.
Таким чином, завдяки програмі для сервісного центру стає можливим:
- автоматизувати облік обладнання, прийнятого на технічне обслуговування;
- прискорити оформлення необхідних документів для проведення технічного обслуговування або ремонту;
- прискорити процес виклику майстра в разі потреби і так далі.
Таким чином, програма “1С Управління невеликою фірмою”, та додаткові модулі, що включають специфіку ремонтних послуг, істотно полегшує функціонування сервісних центрів, роблячи практично всі проведені операції автоматизованими. Ефективність роботи підприємства при цьому значно зростає.
_ _ _
Пресс-релиз. Добавил: Клуб Ділових Людей 15-12-2013, 03:08:13 Публикация №_14300 17 грудня 2013 (вівторок), 18: 15 – 21: 00
м. Львів, вул. Заводська, 7 (Медичний центр св. Параскеви)
Клуб Ділових Людей запрошує
на майстер-клас
МЕНЕДЖМЕНТ ЗМІН
управління змінами на підприємстві
Пресс-релиз. Добавил: Группа компаний Форт 15-10-2013, 06:03:03 Публикация №_13389 Совместная делегация от Группы компаний «Форт» и Группы компаний «Верес» приняла участие в Х Международной конференции «Практическое применение современных средств управления предприятием», которая прошла с 5-11 октября 2013 года, г. Алания, Турция. подробнее...
Анонс. Добавил: Анна 15-10-2013, 04:30:25 Публикация №_13373 17 октября в 19.00 в МИМ-Киев состоится презентация программ управленческого развития PMD: Мини-МВА, Управление финансами, Маркетинг, Управление + Лидерство (M&L). подробнее...
Статья. Добавил: Клуб Ділових Людей 22-12-2013, 12:27:41 Публикация №_14416 «Світ дуже динамічний та мінливий. І ми за ним не встигаємо. Тому зміни, особливо в бізнесі, треба робити. Потрібно «ловити» те, що йде з ринку і думати, як змінювати власну справу відповідно до нових викликів», заявила, відкриваючи майстер-клас «Менеджмент змін: управління змінами на підприємстві», генеральний директор Медичного Центру Св. Параскеви Тетяна Міхнова. подробнее...
Пресс-релиз. Добавил: Клуб Ділових Людей 15-10-2013, 06:23:32 Публикация №_13392 Запрошуємо Підприємців та Власників малих підприємств на 3-и денний модуль Наталії Карпової «Управління персоналом», що проводитиметься в рамках програми MBA (Master of Business Administration). подробнее...
Читайте и предлагайте подобные публикации к размещению...
Подробнее...
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!
програма для сервісного центру1С Управління невеликою фірмою длстроительствонапольные покрытиязвукоизоляция