«Світ дуже динамічний та мінливий. І ми за ним не встигаємо. Тому зміни, особливо в бізнесі, треба робити. Потрібно «ловити» те, що йде з ринку і думати, як змінювати власну справу відповідно до нових викликів», заявила, відкриваючи майстер-клас «Менеджмент змін: управління змінами на підприємстві», генеральний директор Медичного Центру Св. Параскеви Тетяна Міхнова. Зміни – необхідні, проте вони повинні призводити до позитивних результатів, а не стати початком занепаду бізнесу, погодилися присутні на заході підприємці.
«Як розвивати існуючий бізнес? Що робити з бізнесом, який падає? Як створювати новий бізнес? Я пройшов усі ці етапи. Адже у мене був бізнес, який розпався. Є бізнес, який працює і постійно міняється, і є новий бізнес, який я лише починаю. У бізнесі, який розвивається, важливою є структуризація. У бізнесі, який падає, я зрозумів, що зробив правильно, відсіявши баласт, який тягнув справу донизу», - розповідає учасник Клубу Ділових Людей, віце- президент Клубу молодих стоматологів, президент «Адреналіну» Роман Нестор.
«Як допомогти новому працівнику влитися в колектив? На кожному підприємстві повинна бути програма адаптації. Потрібно пояснити старожилам, хто прийшов на підприємство і для чого, а новачку – що він насправді тут має робити. Також людей потрібно постійно ворохобити, виводити з рівноваги (в хорошому розумінні). Тільки тоді буде динаміка, результат, розвиток», - ділиться власним досвідом Тетяна Міхнова.
«Дійсно, людей потрібно вести за руку. Дуже багато керівників цього не враховують. Вони думають, що поставили ціль – і її потрібно виконувати. А як виконувати? – Це Ваші проблеми. Насправді працівника потрібно направляти і скеровувати», - робить власні висновки для застосування в майбутньому Роман Нестор.
Пані Міхнова виокремила також таку важливу річ, як мотивація працівників. Систему оплати праці в Центрі Св. Параскеви вона змінювала тричі: спочатку лікарі отримували за свою роботу стільки, скільки вони вважали за потрібне. Потім зарплата нараховувалася від прибутку, який лікарі принесли закладу. А далі і зараз – кожен працівник отримує відсоток від того прибутку, який приніс медичному центру.
«Адже особистість повинна рости в організації, інакше вона буде нестійкою», - наголошує Тетяна Міхнова.
Важливість зміни мотивацій виокремлює і пан Нестор. «Наприклад, медичний бізнес та й стоматологія працюють на відсотках. Але як мотивувати працівника після відсотків? Потрібно спробувати пояснити, що гроші – це важливо, але це – не головне. Є щось більше, ніж гроші. Можна говорити про якість, точність, своєчасність. Але я зрозумів, що мотивацію можна змінювати. До сьогодні я думав, що мотивацію потрібно планувати і чітко її дотримуватися. А тепер я усвідомив, що на кожному етапі планування ми можемо зробити нову мотиваційну частину», - розмірковує Роман Нестор.
Наостанку заходу учасники майстер-класу зійшлися на тому, що підхід до кожного працівника чи ситуації повинен бути індивідуальний, адже єдиної чіткої системи просто не існує.
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!
Бизнес зміни підприємство мотиваціяАвтоматизация 1СУправління персоналом MBA модуль