Стабільний прибуток та заробітки – саме такими є головні бажання малих та середніх підприємців, які продають у власних магазинах одяг та взуття. Проте бажання заробити почасти завершується на стадії бажання, оскільки шляхи досягнення поставлених цілей часто-густо є миттєвими, тактичними, без виробленої стратегії. Більше того, починаючи чи розвиваючи власну справу, власники та управлінці переважно не усвідомлюють ключових та базових речей, які необхідні для розвитку бізнесу. Саме такі проблеми в організації бізнесу виявили експерти Клубу Ділових Людей (www.bc-club.org.ua) під час семінару щодо виживання та розвитку на ринку магазинів одягу та взуття, який відбувся у Львові 9 грудня цього року.
Конкуренція, податки, оренда, схожість торгових марок, неплатоспроможність покупців – такі головні проблеми виокремили присутні на заході підприємці. Проте шляхи вирішення власних проблем вони бачать інші: PR, «завершення» покупок, повторні продажі, позиціонування.
«Чому ми бачимо таку розбіжність у, здавалося би, взаємопоєднуваних речах? Та тому, що більшість підприємців біжать за прибутками вже і зараз, не думаючи про розвиток власної справи. Працюють для сьогоднішнього дня, а не на майбутнє», - наголошує директор Бізнес-центру Клубу Ділових Людей Руслан Бельтюков.
За його словами, стратегію заробітків та розширення власного бізнесу поєднувати неможливо. Учасникам семінару довелося проілюструвати цю догму на прикладі успішних світових та українських фірм, оскільки вона наштовхнулася на шквал критики та нерозуміння.
Історії успіху «H&M», «ZARA», «Модна Каста», «Svit Style» яскраво засвідчили, що відмова від отримання надприбутків вже і зараз та правильно вибудована стратегія розвитку власної справи дозволила їм досягти значного розширення та в кінцевому результаті і тих прибутків, на яких наголошували присутні на семінарі підприємці з самого початку дискусії.
«Ми не можемо бути орієнтованими лише на прибуток одразу, оскільки таким чином втрачаємо свою конкурентоспроможність. Цілі в бізнесі потрібно досягати послідовно, ставити собі конкретне запитання: ким я хочу бути через десять років та як яким шляхом та інструментами я буду цього досягати? Це і є ключова стратегія, яка має бути унікальною. Адже усі великі бізнеси починалися з маленьких магазинчиків чи кафешок, проте вони ставили собі за першочергову мету не заробітки і прибутки, а розширення, отримавши потім і перше, і друге», - підсумовує Руслан Бельтюков.
Недостатність знань – проблема для підприємців, яка лежить на поверхні і не варто її приховувати. Саме тому власники бізнесів зійшлися на одному: проблеми компетенції можна вирішити або навчившись самому, або найнявши кваліфікованого працівника.
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!
власна справа бізнес розвитокУправління персоналом MBA модульмайстер клас менеджмент управління бізнес