Чи можна збільшити прибуток власного бізнесу без додаткових бюджетів та залучення особливих ресурсів? Це – нереально, одразу скажете Ви, посилаючись на давно відпрацьовані та усім відомі схеми ведення власної справи. Нічого нового та ефективного вигадати неможливо, вестимете Ви далі. Проте у «Клубі Ділових Людей» (www.bc-club.org.ua) так не вважають, а учасники навчальних програм Клубу наголошують, що при правильному загостренні уваги на нюансах та деталях, покращити власну справу можна.
«Навчальні заходи, які проводяться у Клубі, є дуже корисними для людей, які не мають економічної освіти та ведуть власну справу. Адже вони роблять бізнес переважно на інтуїції, і це призводить не до тих результатів, які очікують, - говорить учасник Клубу, керівник мовного клубу Open Word Мар’яна Кузьменко. – Читати книги не завше є час, а тут ми отримуємо саме ті методики і ключові компетенції, які одразу можна застосувати на практиці».
МИСЛИТИ ПРОСТІШЕ – ЗАРОБЛЯТИ БІЛЬШЕ!
Лейтмотивом тренінгу керуючого партнера київської консалтингової агенції «Фінарт Консалтинг» (www.finartcapital.com) Аркадія Канюки, який відбувся у Львові 12 грудня цього року, була ймовірність збільшення продажів та особистої ефективності без залучення додаткових бюджетів. Тобто, за словами самого тренера, подвоєння власного прибутку без залучення додаткових коштів на розробку та впровадження методів збільшення заробітків є більш як можливе!
«Якщо Ви візьмете на озброєння та впровадите в життя хоча би два-три підходи з усіх, про які ми сьогодні говоримо, то можна буде сказати, що зібралися ми з Вами недаремно», - каже Аркадій Канюка.
«Я раніше й уявити не міг, що знижки потрібно не давати, а продавати, - говорить учасник тренінгу, представник ювелірного бізнесу Ростислав Крисько. – Однозначно до свят я згрупую товари по дві-три штуки та продаватиму зі знижкою, але пакетом. До Миколая, Нового Року, Різдва я запропоную також окремі товари зі знижкою, яка буде обмежена в часі саме до цих свят».
За словами пана Криська, його інтуїтивні ідеї набрали чітких та зрозумілих обрисів після тренінгу київського спеціаліста. «Також практичне застосування напрацьованого матеріалу генеруватиме нові ідеї», - підсумовує підприємець.
Слід чекати змін також і в мовній школі OpenWord.
«Я навіть не думала, що за терміновість виконання роботи можна ставити більшу ціну. Адже до нас звертаються багато людей, яким потрібні термінові переклади для «карти поляка» чи ЗНО, або для виїзду за кордон. І потрібно їм це вже і зараз. І звісно, що таким фактом, як терміновість, можна і потрібно визначати цінову політику», - ділиться враженнями Мар’яна Кузьменко.
За її словами, навчання в програмах «Клубу Ділових Людей» вчить мислити простіше в бізнесі та пояснювати клієнту, чому цінністю для нього є як знижка, так і додаткова оплата.
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!
Бизнес навчальна програма тренінгмайстер клас менеджмент управління бізнесКадровое агентствоМислення Ігротехніка