Будучи фанатом футбольної команди «Барселони», чи комфортно Вам буде перебувати під час матчів у фанатському секторі команди суперників – команди «Реала»? Однозначно – ні. Якщо Ви відвертий республіканець, то чи можна Вас змусити підтримати монархію? Стовідсотково – ні. А якщо Ви – ділова людина зі стійкою репутацією надійного бізнес-партнера, то чи комфортно Вам вести справи з людьми без ділової честі, яким Ви не можете довіряти? – Відповідь на це питання буде такою ж однозначною: ні. З такою ж вірогідністю кожен, хто хоч якимось чином долучався до організації власного бізнесу, скаже, що однією з ключових ролей у веденні своєї справи відіграють рекомендації та репутація. Більше того, їх роль для досягнення маркетингових результатів постійно зростає.
Тому не дивно, що з 1 лютого 2014 року Клуб Ділових Людей запровадив нововведення, які стосуються головно участі в організації тих чи інших учасників. Адже Етичний Кодекс Клубу не є сталою зашкарублою константою, він теж реагує на нові виклики та ставить нові вимоги пропорційно до росту та потреб усіх учасників Клубу.
Участь у Клубі передбачає насамперед налагодження ділових контактів, обмін досвідом та постійний підприємницький розвиток ділових людей. Та хіба можливо адекватно цього досягати, якщо партнер не зовсім відповідає якостям, які є у Вас? Саме тому Клуб змінюється, і репутація наших учасників (а відповідно – і наша репутація) стають головною вимогою, яку ми ставимо перед собою та перед усіма учасниками.
Саме тому для того, щоб стати учасником Клубу, відтепер необхідно отримати щонайменше дві рекомендації дійсних учасників Клубу. Для досягнення потреби спілкування «на рівні» Клуб також фокусує свою діяльність на особах, котрі є власниками та керівниками бізнесу, тому учасником бізнес-клубу надалі зможуть стати лише власники та підприємці малого/середнього бізнесу, і директори та керівники (не менше 3-ох осіб у підпорядкуванні).
Ділова людина формує свою репутацію впродовж усієї свої діяльності, і це процес не одного дня чи місяця. І якщо Вам комфортно бути в Клубі надійних людей, в об’єднанні партнерів, яким Ви хочете і будете довіряти, то це мають бути саме ті люди, до репутації яких зайвих питань не виникатиме.
Адже довіра формується саме з репутації. Яка свою чергою виникає не на порожньому місці: знання дозволяють бути таким, про якого скажуть: «Це – компетентна, надійна людина. З ним можна говорити серйозно». Недостатність знань змушує нас до розвідки боєм, а це тягне за собою невиправдані втрати, зигзагоподібне смикання та алярмове гасіння пожежі, яку можна було не допустити. Саме знання та репутація відрізняють таких горе-пожежників від професіоналів, які роблять усе для того, щоб не припускати пожеж та марного витрачання часу на їх гасіння. Тому позитивна ділова репутація та знання-компетенції стають фундаментом успішної реалізації бізнес-можливостей та їх розвитку.
Саме тому усі заходи, які проводив та проводитиме Клуб, покликані донести до слухачів знання, які дозволять розвинути власні компетенції, а відтак сформувати справжню позитивну ділову репутацію. Адже саме ці якості та характеристики дають можливість розвиватися та досягати поставлених перед собою цілей.
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!
знаннябізнескадровое агентство«АСКО»торговое холодильное оборудованиеОхрана квартиры в Киеве