Стаття присвячена актуальним питанням маркетингу в соціальних мережах. Розглянуто напрмки підготовки таких робіт, як наукові статті, тези доповідей. Це і блоггінг, Твіттер, просування у ВКонтакті, прихований маркетинг, вірусний маркетинг та ін. Маркетинг в соціальних мережах. Наукові статті http://www.osvita-servis.com.ua/index.php?p=155 , тези доповідей (http://www.osvita-servis.com.ua/index.php?p=189)
Даний напрямок підготовки наукових статей з маркетингу може бути присвячений всім аспектам просування в соціальних мережах (блоггінг, Твіттер, просування у ВКонтакті, прихований маркетинг, вірусний маркетинг та ін.).
Якою ж може бути тематика наукових статей, тез доповідей? Розглянемо докладніше на конкретних прикладах по блоках.
1. Можливості маркетингу в соціальних мережах (SMM). За даним напрямком можуть бути такі теми, як купівельна активність відвідувачів соціальних мереж, переваги відвідувачів з соціальних мереж та піввідношення з іншими видами просування, SMM і інтернет-реклама.
2. Просування у ВКонтакті. ВКонтакті - соціальна мережа, яка з кожним днем набирає обертів та популярності.
Будуть цікавими такі теми: собливості призначеної для користувача поведінки ВКонтакті,
створення та орендування групи Вконтакті, просування групи Вконтакті, Product Placement в групах і додатках ВКонтакті, купівля груп ВКонтакті, розробка, просування, стимулювання призначеної для користувача активності, контекстна і медийна реклама ВКонтакті.
3. Просування на Facebook. Наукові статті, тези доповідей до наукової конференції можуть бути присвяченими також питанням просування на Facebook.
Це такі теми, як створення Fan Page, залучення користувачів на Fan Page, Fan Page і співтовариства: переваги і недоліки, аналіз статистики на Facebook та додатки на Facebook, особливості та переваги контекстної реклами на Facebook.
4. Корпоративні блоги. Окремий напрямок - корпоративні блоги, який може містити такі теми для вивчення, як
розробка концепції блогу, створення і SMO-оптимізація блогу, моделі ведення блогу, Реаліті-блоггінг та ролевий блоггінг, механізми просування блогу, тайм-менеджмент для блоггінгу, використовування вузькотематичних соціальних мереж для просування блогу,
можливості акцій та конкурсів на блозі.
5. Просування в Твіттері. Наукові статті та тези доповідей до наукової конференції можуть розкривати таку тематику, як просування в Твіттері.
Це і ведення корпоративного Твіттер-каналу, просування Твіттера, проведення акцій і флешмобів у Твіттері, маркетингове використовування хеш-тегів.
6. Вірусний маркетинг. Про вірусний маркетинг відомо досить багато, але є ще й недостатньо вивчені питання.
Серед них принцип сарафанового радіо, вірусний контент: відео, фото, вірусні інфоповоди, методики ефективного посіву, використання WOW! Технологій, уникнення ризиків репутацій.
7. Прихований маркетинг. Прихований маркетинг – дієвий інструмент для маркетолога. Цікавими є питання, як: коли і для чого варто використовувати прихований маркетинг, майданчики для прихованого маркетингу: блоги, форуми, співтовариства, сервіси питання-відповідь, створення мережі віртуальних агентів, ідеальне прокачування персонажів, процес написання сценаріїв.
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!
Наукова статтятези доповідейОптимизм.РурекламаStrategic-lineуспешные продажи по телефону