До якого типу менеджера-управлінця Ви належите?






Статья.
тайм-менеджмент
Добавил: Клуб Ділових Людей
02-07-2013, 02:29:27
Публикация №_11570

До якого типу менеджера-управлінця Ви належите?
Відомо, що особиста ефективність напряму залежить від правильної організації робочого часу. На сьогодні, питання тайм-менеджменту стало настільки актуальним, що появою спеціальних курсів та навіть шкіл, які навчають особистій ефективності, вже нікого не здивуєш.
Процес цей затратний в часі, але ми пропонуємо Вам чудову альтернативу – тест із тайм-менеджменту Володимира Семенишина, взятий із матеріалів модуля програми MBA.

Всьго налічується 4 типи менеджера-управлінця: домінантний, ініціативний, організований та сумлінний. Не залежно від результатів тесту, кожен із них є позитивним, хоча найкраще, коли у Вас збалансовано поєднуються усі 4 типи. За графіком таблиці результатів ідеальні показники знаходяться на рівні 7-8 балів.

Отже:

1.Пройдіть тест http://www.bc-club.org.ua/manager-test.html та визначте, до якого типу менеджера-управлінця Ви належите.
2.Оберіть найважливіші рекомендації саме для Вашого типу.

Десять порад для домінантного менеджера (ДМ)

1. Розставляйте пріоритети. Виділіть собі час та визначтеся зі своїми цілями, очікуваннями і
пріоритетами.
2. Перед тим як починати якесь важливе завдання, ретельно продумайте всі деталі і визначте
скільки Вам потрібно часу на його виконання.
3. Будьте терплячі до оточуючих, іноді давайте їм фору.
4. Не навантажуйте інших великою кількістю справ і проектів одразу.
5. Намагайтесь якомога рідше відривати інших від роботи, більше прислухайтесь до
оточуючих.
6. Будьте ввічливі і завжди дивіться в очі співрозмовнику.
7. Менше змагайтесь і більше співпрацюйте разом з колегами.
8. Спочатку все обдумайте, а потім без поспіху приступайте до роботи.
9. «Пригальмуйте», не вимагайте від оточуючих більше, а ніж від самого себе.
10. Відпочинок також корисний. Виділяйте собі іноді окремий час для цього.



Десять порад для ініціативного менеджера (ІМ)

1. Перед тим як розпочати нове завдання, завершіть попереднє.
2. Не дозволяйте оточуючим відривати Вас від роботи і не користуйтесь такими перервами
для того щоб побайдикувати.
3. Працюйте послідовно над проектом, котрий Ви розпочали.
4. Навчіться бути пунктуальним.
5. Не поспішайте виконувати другорядні завдання і не витрачайте марно Ваші сили та
енергію.
6. Письмово фіксуйте усі завдання. Складіть собі список необхідних справ і пріоритетів,
намагайтесь дотримуватись його.
7. Впорядковуйте Ваш робочий день і складіть його план.
8. Заведіть щоденник чи органайзер, використовуйте його також як спосіб самодисципліни.
9. Поприбивайте на своєму робочому столі і очистіть корзину від паперів.
10. Не дозволяйте відволікати Вас з питань особистого характеру. Обмежте час на розмови,
будьте менш говіркими.

Десять порад для організованого менеджера (ОМ)

1. Пошукайте нові, коротші шляхи досягнення назначених цілей замість вже випробуваних
старих.
2. Збільште свою продуктивність праці і пришвидшіть робочий процес.
3. Обмінюйтесь досвідом з колегами, розпитайте їх, як вони розподіляють свої справи і
пріоритети.
4. Вчасно розпізнавайте проблеми і вирішуйте їх. Вмійте також знаходити рішення і в
міжособистісних конфліктних ситуаціях.
5. Для того, щоб уникнути поспіху і не залежати від часу, намагайтесь починати свій робочий
день раніше.
6. Менше думайте про затрати праці і більше про результат.
7. Для того, щоб не протермінувати проект, вчасно звертайте увагу на кінцеві терміни.
8. Ставтесь позитивно до будь-яких змін, вони збагачують Ваше життя.
9. Вирішуйте свої задачі самі, при цьому починайте з малого.
10. Більше довіряйте собі, говоріть голосніше. Частіше говоріть «ні».

Десять порад для сумлінного менеджера (СМ)

1. Ще раз ретельно перегляньте і продумайте свій план. Якщо Ви запланували занадто
багато, то у Вас залишиться надто мало часу на переробку чи на внесення раптових змін.
2. Зосередьтесь на результаті, а не на бездоганному виконанні.
3. Ви не можете уникнути усіх можливих ризиків. Спробуйте це зрозуміти.
4. Приймайте найбільш приємні для вас рішення, навіть якщо не володієте достатньою
інформацією.
5. Не витрачайте забагато часу на дослідження і аналіз.
6. Встановіть собі чіткі часові рамки для виконання кожного завдання.
7. Поставте перед собою досяжну ціль. Не вимагайте від себе надто багато.
8. Знайте, що досконалість теж має свої межі: «добре» краще, ніж «прекрасно».
9. Не будьте занадто вимогливими до себе та оточуючих. Виявіть поблажливість.
10. Люди набагато важливіші, ніж строгі процеси і директиви. Не забувайте про це.

Завантажити тест Ви можете тут:
http://www.bc-club.org.ua/manager-test.html

Клуб Ділових Людей
Україна, Львів
bc-club.org.ua







Опубликовано в таких рубриках:
- Консалтинг. - Бизнес и финансы.
Читайте также...
Читайте и предлагайте подобные публикации к размещению... Подробнее...



Главная  Контакты

Публикация статей, пресс-релизов, анонсов, новостей... PR-агентство velsi.info
(с) Все права на материалы сайта принадлежат их авторам и не могут быть использованы кем либо без разрешения авторов.
добавить на главную Яндекс ^
Страница сгенерирована за 0,045224 секунд
Загрузка ...

КОМПАНИИ, ИХ ПРОДУКЦИЯ И УСЛУГИ
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!
тайм-менеджмент особиста ефективність сегментация рынка Технологии результативных продаж