У 2011 році клієнти «Київстар» дали схвальні відгуки про якість обслуговування у call-центрі та центрах обслуговування абонентів. «Народна оцінка» становить «дуже добре». Щоквартально «Київстар» отримує зворотній зв’язок від клієнтів щодо якості обслуговування у call-центрі та центрах обслуговування абонентів. Їхні відгуки та зауваження складають основу «Народної оцінки» компанії. У 2011 році клієнти оцінили якість роботи спеціалістів з обслуговування як «дуже добре». У програмі «Народна оцінка» взяли участь понад 200 тис. абонентів оператора. Упродовж року 1 200 працівників до call-центру «Київстар» надали близько 33 млн. консультацій. Протягом 2011 року клієнти «Київстар» відзначали зростання якості обслуговування при зверненні call-центру компанії. Так, у 4 кварталі експерти телефонного обслуговування отримали найвищу оцінку за рік – 4, 54 бали. Середньорічна оцінка роботи операторів call-центру склала 4, 5 бали. Середня ж оцінка роботи спеціалістів центрів обслуговування абонентів у 2011 році склала 4, 59 бали. Високий професіоналізм співробітників підтвердили й результати дослідження «Таємний покупець». Це дослідження проводилося протягом другого півріччя в більш ніж 210 центрах обслуговування абонентів «Київстар» по всій Україні. Керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами «Київстар» Ніна Марцін: «Експерти «Київстар» постійно удосконалюють якість обслуговування клієнтів. Незважаючи на те, що у зимові свята кількість звернень значно зросло, вони добре впоралися зі своїми обов’язками. Їх самовіддана праця була відзначена мічена високими оцінками. Ми вдячні нашим клієнтам за вибір послуг «Київстар». Будемо раді почути відгуки щодо якості нашої роботи за коротким номером 466*55*». «Народна оцінка» «Київстар» дозволяє клієнтам впливати на якість обслуговування компанії з 2007 року. Оцінювання здійснюється за 5-бальною шкалою, де 1 – «незадовільно», а 5 – «відмінно». Кожен абонент може самостійно залишити свій відгук, зателефонувавши за спеціальним безкоштовним номером 466*55*, або зробити це на запрошення компанії. «Київстар» постійно дбає про те, щоб його клієнти отримували якісні послуги та обслуговування за доступною ціною. Так 11 лютого 2012 року у Києві відкрився Головний центр обслуговування абонентів. Наразі він найбільший в Україні, його роботу забезпечують інноваційні технологічні рішення.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв`язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв`язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Київстар» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв`язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Мережа широкосмугового інтернету (послуга «Домашній Інтернет) функціонує у 135 містах України. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!