«Мобільний Клієнт–банк» – сучасне рішення управління коштами середнього та малого підприємства






Пресс-релиз.
банк
Добавил: Maxxx
05-12-2011, 19:56:55
Публикация №_3297

«Мобільний Клієнт–банк» – сучасне рішення управління коштами середнього та малого підприємства
Наш час надзвичайно стрімко та динамічно змінює навколишнє життя. З’являються технології, що кардинально впливають на процеси та розвиток бізнесу. Щоб не просто залишатись на плаву, а й отримувати суттєву перевагу перед конкурентами, необхідно постійно відстежувати та зважено впроваджувати певні технологічні рішення для розвитку власної справи. Для значної кількості підприємців надзвичайно важливою є можливість отримувати оперативну інформацію щодо стану фінансів компанії.
Донедавна дистанційно управляти коштами на рахунках клієнту допомогала система «Клієнт–банк». Однак на сьогодні ця система не повністю задовольняє потреби клієнтів, у ній відсутні, приміром, функції автономності та мобільності, адже користування «Клієнт-банком» передбачає наявність офісу або хоча б певного місця для роботи з доступом в Інтернет. Враховуючи, що чимало керівників та власників компаній значну частку свого часу проводять у ділових поїздках, відрядженнях, що зумовлено динамікою руху сучасної бізнес-діяльності, було знайдено зручне рішення завдяки органічному доповненню до «Клієнт-банку» – система «Мобільний Клієнт-банк». Саме такий інструмент нещодавно було впроваджено спеціалістами НАДРА БАНКУ задля підвищення рівня обслуговування підприємців середнього та малого бізнесу. «Система «Мобільний Клієнт-банк» уособлює зручність користування та високий рівень безпеки, - зазначає директор Департаменту малого і середнього бізнесу Надра Банку Олександр Чумак. - Завдяки їй власник або директор компанії зможе дистанційно проводити весь комплекс банківських розрахунків будь-де, чи то в поїздці, чи на діловій вечері або на відпочинку. Взаємодія клієнта з банком здійснюється через простий і зрозумілий інтерфейс спеціально розробленої програми, що встановлюється на мобільний телефон, кишеньковий комп`ютер або смартфон. Хочу акцентувати увагу підприємців, що мобільний телефон має підтримувати Java ME».
Для будь-якого бізнесу нагальним є питання унеможливлення несанкціонованого доступу до інформації та розповсюдження комерційно важливих даних. За словами Олександра Чумака, у «Мобільному Клієнт-банку» безпека та конфіденційність інформації забезпечується системою захисту від несанкціонованого доступу та застосуванням криптографічного кодування.
Серед основних переваг системи «Мобільний Клієнт-банк» для підприємців такі:
- здійснення контролю за фінансами компанії в режимі он-лайн (моніторинг вихідних і вхідних платежів);
- можливість здійснювати розрахунки з партнерами та постачальниками в реальному часі;
- доступ до рахунків з будь-якої точки країни. Клієнти заощаджують свій час за відсутності необхідності відвідування офісу банку та вчасно отримують необхідну їм інформацію стосовно руху коштів на рахунках, обмінні курси валют тощо.






Опубликовано в таких рубриках:
- Банки и финансовые структуры. - Услуги. - Бизнес и финансы.
Читайте также...
Читайте и предлагайте подобные публикации к размещению... Подробнее...



Главная  Контакты

Публикация статей, пресс-релизов, анонсов, новостей... PR-агентство velsi.info
(с) Все права на материалы сайта принадлежат их авторам и не могут быть использованы кем либо без разрешения авторов.
добавить на главную Яндекс ^
Страница сгенерирована за 0,075570 секунд
Загрузка ...

КОМПАНИИ, ИХ ПРОДУКЦИЯ И УСЛУГИ
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!
банк малый бизнес forex памм БТА Банк МАРФИН БАНК