Якщо ви збираєтеся створити для розміщення в інтернеті власний сайт або вже створили і розмістили його, але не розумієте, як без великих витрат зробити його відвідуваним, то для початку повідомлю вам просту істину: легальні способи просування сайту діляться на платні і умовно безкоштовні.
З платними способами зрозуміло: до них відноситься пошукова реклама, контекстна або банерна реклама. Банерну рекламу ми розглядати не будемо, оскільки вона носить іміджевий характер і потрібна для просування сайтів з серйозним бюджетом. Що стосується контекстної реклами , То лідерами, які надають такий сервіс, є Yandex.Direct, Begun і Google Adwords. Якщо ви хочете розмістити рекламні оголошення з посиланнями на свій сайт в цих системах, то вам треба перш за все визначити список запитів, за якими ваші посилання будуть розміщатися в результатах видачі.
Очевидно, що це у ваших інтересах: якщо ви, наприклад, продаєте табуретки, то хочете, щоб ваше оголошення бачили ті користувачі, які шукають можливості в інтернеті саме купити табуретки, а не познайомитися з дівчиною або купити квиток до консерваторії. Далі треба постаратися, щоб ваше оголошення було максимально релевантних запиту потенційного клієнта. Наприклад, якщо відвідувач хоче купити табуретки дешево зі складу в Таганрозі, то він зробить саме такий запит, і всі ексклюзивні табуретки, табуретки Москви і інші подібні пропозиції йому не потрібні.
Висновок: складаючи семантичне ядро (список запитів, по яких буде оцінюватися просування сайту), перераховуйте не просто ключові слова, а максимально конкретні тексти (анкор) посилань і бажано, уточнюючи регіон. При цьому, якщо ви продаєте табуретки, то розміщуйте рекламу не на тих сторінках пошукової видачі, де їх продають ваші конкуренти («продаж табуреток»), а на тих сторінках, які відображають список посилань щодо покупки (наприклад, «купити табуретки»).
Якщо ви цього не врахуєте, то висока ймовірність того, що ваш рекламний бюджет буде просто пущений на вітер. Статистика покаже, що на ваші рекламні посилання була маса «кліків», але хто і з якою метою їх «кликав», невідомо. У всякому разі, замовників вам це не принесе. Хоча розкручування сайту в якійсь мірі посприяє.
Іншим популярним способом платного просування є покупка ссылок на специальных биржах, например, Sape или Mainlink. Зарегистрировавшись на них как оптимизатор и внеся первоначальный взнос (не забудьте, кстати, завести себе счет в системах электронных платежей, таких как Яндекс.Деньги и Webmoney ), Ви відбираєте підходящі майданчики, які влаштовують вас для розміщення посилання на ваш сайт, і купуєте власне посилання. Те, як це робити грамотно - тема окремої статті. У середовищі оптимізаторів давно ведуться розмови про те, чи довго покупні посилання будуть позитивно впливати на індекс цитування сайту і його ранжирування, але поки цей спосіб досить легітимний і поширений.
Висновок: якщо грамотно скласти анкор посилань по кожному обраному запиту і поступово (а не в один день) розміщувати їх на сайтах з хорошими показниками ТІЦ і PR, то десь через пару місяців підніметься і ТІЦ (тематичний індекс цитування) вашого сайту, що є важливим чинником його ранжирування. Так сайт природним чином буде підніматися вгору на сторінках видачі пошукових систем.
Що стосується безкоштовних способів, то природно, що для власників сайтів вони становлять найбільший інтерес. Умовно безкоштовними я їх називаю тому, що все хороше і ефективне в справі просування вимагає або часу, або грошей. Якщо ви хочете просувати сайт самостійно і не хочете багато витрачати, то будьте готові інвестувати свій час. А якщо вона вам теж дорого, і якщо ви сумніваєтеся у своїх здібностях, то логічно запросити людину, яка за обумовлену суму зробить комплекс заходів щодо просування вашого сайту.
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!
Розкрутка сайтіврейтинг сайтівинтернет-маркетингSEO в Москвесекреты Яндексапоисковое продвижение сайта