У Новорічну ніч близько 160 експертів call-центру «Київстар» активно і кваліфіковано консультували клієнтів. Кількість оброблених звернень перевищила 18 тисяч. Щороку в ніч з 31 грудня на 1 січня call-центр «Київстар» приймає особливо велику кількість дзвінків від клієнтів. Так, у Новорічну ніч 2012 року абоненти отримали понад 18 тис. кваліфікованих консультацій. «Найгарячішим» періодом стали години 22: 00 – 02: 00. У цей час call-центр обробив понад 15 тис. звернень, тобто близько 3 тис. дзвінків на годину. У Новорічну ніч call-центр «Київстар» працював у посиленому режимі: звернення клієнтів обслуговували близько 160 експертів, тоді як у звичайні дні кількість операторів становить близько 100. Клієнти цікавилися станом свого рахунку, тарифами на популярні послуги SMS та MMS, дізнавалися, як замовити послугу «Старсвіт Оптимальний» для здійснення міжнародних дзвінків, як отримати додаткові гроші за умовами послуги «Екстра гроші». Також клієнти зверталися із проханнями надіслати налаштування мобільного інтернету. Окрім інформації про послуги клієнтів «Київстар» цікавили і «новорічні» питання: чому оператори call-центру не зустрічають Новий рік, а працюють, як call-центр буде його святкувати на роботі, коли наступає Новий рік в Росії та ін. «Київстар» обслуговує клієнтів цілодобово ресурсами 4 відділень власного call-центру, які розташовані в Києві, Дніпропетровську, Львові та Черкасах. Навантаження між ними традиційно розподіляється пропорційно чисельності персоналу. Для того щоб у експертів call-центру, які працювали у Новорічну ніч, був відмінний святковий настрій, а клієнти отримували справжнє «новорічне» обслуговування, офіс call-центру був відповідно прикрашений, а в холі розміщена ялинка.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв`язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв`язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв`язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!