Call-центр «Київстар» став відмінним стартовим майданчиком для подальшого кар’єрного зростання багатьох співробітників. Лише у 2011 році 70 співробітників центру телефонного обслуговування продовжили свою кар’єру на інших посадах компанії.
«Київстар» надає широкі можливості для набуття професійного досвіду та кар’єрного зростання. Зокрема, чудовою нагодою розпочати свою кар’єру в одного з найкращих роботодавців України та набути унікального досвіду живого спілкування з абонентами є робота оператора центру телефонного обслуговування «Київстар». Call-центр компанії став початковою сходинкою у кар’єрі для багатьох її співробітників.
Лише у 2011 році за результатами внутрішніх конкурсів 70 експертів першої лінії центру телефонного обслуговування отримали можливість реалізувати свої знання та досвід у різних підрозділах компанії. 33 з них – це колишні працівники call-центру у Києві, 15 – у Дніпропетровську, 12 – у Львові, 10 – у Черкасах.
Оператори call-центру, які контактують з абонентами у центрах телефонного обслуговування, – це активні та уважні спеціалісти, що вільно розмовляють українською та російською мовами. Вони турботливо допомагають абонентам вирішувати їх питання, радять вигідні та цікаві послуги, а також найбільш оптимальні тарифні плани. Завдяки їх професійності, щоквартальна оцінка якості обслуговування call-центру «Київстар» становить не менше 4, 5 балів з максимальних 5. Набутий досвід та сприятливі умови для праці мотивують операторів контакт-центру до подальшого кар’єрного зростання.
Згідно дослідження колективу «Київстар» на лояльність співробітників та їх задоволеність умовами і мотиваційними факторами, що було проведене міжнародною аудиторською компанією «Ернст енд Янг», 84% співробітників пишаються роботою в «Київстар», а 86% рекомендують компанію як місце роботи. Одними з найважливіших мотиваційних факторів для опитаних стали можливість розвитку та визнання.
Щоб потрапити на роботу в центр телефонного обслуговування «Київстар», треба відправити своє резюме на адресу [email protected] або передзвонити за телефоном (067) 221 9230.
Компанія «Київстар» відкриває широкі можливості для особистого розвитку та кар’єрного зростання.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв`язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв`язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв`язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua