Маркетинг-команда компанії «Київстар» стала кращою одразу у чотирьох номінаціях на Премію X-Ray Marketing Awards. Премія для маркетологів X-RAY Marketing Awards, ініційована спеціалізованим виданням Marketing Media Review (MMR), другий рік поспіль відзначає найкращі маркетинг-команди країни. 24 листопада 2011 року відбулася церемонія нагородження кращих маркетинг-команд за версією видання Marketing Media Review (MMR). Беззаперечним лідером Премії X-RAY Marketing Awards, яка вже другий рік поспіль присуджується кращим маркетинг-командам, стала компанія «Київстар». За одностайною думкою компетентного журі, «Київстар» отримав перемогу одразу у 4 номінаціях з 11. Президент «Київстар» Ігор Литовченко став лідером у номінації «Кращий генеральний директор, орієнтований на маркетинг». Маркетинг-директор «Київстар» Тарас Пархоменко отримав перемогу у номінації «Кращий маркетолог». Заслуги «Київстар» у галузі маркетингу також було відзначено преміями у номінаціях «Комунікаційна стратегія року» та «Маркетингова стратегія року». Отже в 2011 році «Київстар» отримав найбільшу кількість нагород X-RAY Marketing Awards. Слід зазначити, що цього року серед переможців премії від MMR телеком-оператори присутні вперше. Маркетинг-директор компанії «Київстар» Тарас Пархоменко: «Одразу чотири маркетингові нагороди – це не лише визнання професіоналізму нашої команди маркетологів, а й підтвердження того, що «Київстар» віддано працює для своїх клієнтів. Ми розуміємо наших клієнтів і будуємо свої комунікації з ними чесно та максимально зрозуміло. І нам приємно, що це відмітили експерти сучасної рекламної та маркетингової галузі». До складу журі конкурсу X-Ray Marketing Awards увійшли представники галузі маркетингу та маркетингових комунікацій і досліджень, реклами та видавничої справи. Шляхом анонімного голосування вони обирали кращих серед проектів, що отримали найбільшу кількість схвальних відгуків. Команда «Київстар» – це команда професіоналів, які обирають найкращі рішення для розвитку компанії.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар» Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd. До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»). «Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв`язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв`язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах. «Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв`язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості. www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!