Мобільний додаток до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE» для смартфонів Android






Пресс-релиз.
Мій Київстар
Добавил: Київстар
21-11-2011, 20:10:19
Публикация №_3119

Мобільний додаток до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE» для смартфонів Android
«Київстар» запустив додаток до системи самообслуговування клієнтів «Мій Київстар/Мій DJUICE» для смартфонів, що працюють на базі операційної системи Android. Цей додаток дає можливість кожному абоненту оператора самостійно керувати витратами та послугами мобільного зв’язку. Бета-версія додатку вже доступна абонентам «Київстар» на Android Market.
«Київстар» запропонував клієнтам нову можливість управління абонентським номером – мобільний додаток до системи самообслуговування «Мій Київстар/Мій DJUICE» для смартфонів з ОС Android. Дане рішення дозволяє клієнтам легко керувати послугами мобільного зв’язку та контролювати баланс свого рахунку з мобільного телефону – в «один дотик». Рішення реалізоване для операційної системи Android та доступне для абонентів передплаченого зв’язку, контрактної форми обслуговування, а також бізнес-клієнтів, які користуються мобільними телефонами з цією операційною системою, у тому числі – смартфонами Кyivstar Terra, Kyivstar Aqua.
Мобільний додаток системи «Мій Київстар/Мій DJUICE» має простий, зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс, в якому наочно відображається вся необхідна для клієнта інформація за номером:   поточний баланс, бонуси та термін їхньої дії, коди PUK1 та PUK2, поточний тарифний план, підключені послуги та інша інформація. Додаток  дозволяє клієнту легко керувати своїм мобільним номером: контролювати стан рахунку, отримувати інформацію про нарахування та платежі, підключати та відключати послуги, змінювати тарифний план, отримувати інформацію про здійснені та прийняті дзвінки.
Зручною функціональністю мобільного додатку є можливість імпортувати адресну книгу абонента з телефону до системи  «Мій Київстар/Мій DJUICE». Таким чином, в деталізації рахунків у web-версії системи абоненти можуть бачити не лише номера телефонів, але й прізвища та  імена адресатів, що набагато зручніше під час аналізу щомісячних витрат на мобільний зв`язок.  Крім того, у разі втрати телефону або SIM-карти, клієнт зможе легко відновити контакти, скористувавшись своїм логіном та паролем для доступу до системи «Мій Київстар/Мій DJUICE».
Безкоштовний додаток доступний на Android Market. Відсутні абонплата та плата за підключення системи. Все, що потрібне, — зайти зі свого мобільного телефону або ж зі стаціонарного комп’ютера на Android Market, знайти додаток «Мій Київстар/Мій DJUICE» та натиснути «Встановити».
Керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами Ніна Марцін:
«Система «Мій Київстар/Мій DJUICE» працює вже чотири роки, і за цей час довела  свою корисність – нею користується вже більше мільйона клієнтів. Тепер, завдяки мобільному додатку до цієї системи, клієнти отримали новий оптимальний варіант управління своїм мобільним номером у будь-який час, у будь-якому місці. «Мобілізація» системи самообслуговування відповідає потребам клієнтів та сучасним тенденціям розвитку клієнтських сервісів».
Система самообслуговування доступна клієнтам «Київстар» 24 години на добу, 7 днів на тиждень найбільш зручним для абонентів способом: через мобільний додаток для смартфонів, за допомогою  web та WAP-доступу, а також через розгалужену мережу електронних кіосків (Touch screen) в центрах обслуговування абонентів.
«Київстар» постійно вдосконалюється, пропонуючи клієнтам цікаві та незвичайні рішення. Кожні два-три тижні функціонал системи самообслуговування «Мій Київстар/Мій DJUICE» оновлюється та вдосконалюється. До неї додаються нові послуги та акції, тарифні плани та звіти. Системою цілодобово користуються абоненти мобільного та фіксованого зв’язку, а також абоненти мобільного та фіксованого інтернету.
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ «Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» – оператор №1 на ринку мобільного зв`язку і мобільного інтернету, найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії Ericsson, мережа мобільного зв`язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28 тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» – досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв`язку для бізнесу та широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та «Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua







Читайте также...
Читайте и предлагайте подобные публикации к размещению... Подробнее...



Главная  Контакты

Публикация статей, пресс-релизов, анонсов, новостей... PR-агентство velsi.info
(с) Все права на материалы сайта принадлежат их авторам и не могут быть использованы кем либо без разрешения авторов.
добавить на главную Яндекс ^
Страница сгенерирована за 0,036253 секунд
Загрузка ...

КОМПАНИИ, ИХ ПРОДУКЦИЯ И УСЛУГИ
Делиться вообще полезно.
И вот тебе простой пример:
когда-то я был всего двумя клетками,
но деление сделало из меня человека!
(цитатник рунета)
Делитесь своей информацией!
Мій Київстар Мій DJUICE МТС Украина Інститут волонтерства Київстар