Наразі триває Європейський тиждень якості, та «Київстар» підводить підсумки «Народної оцінки» якості обслуговування. Клієнти оператора вкотре схвалили якість обслуговування компанії. «Народна оцінка» у третьому кварталі 2011 року – «дуже добре».
Щоквартально «Київстар» підбиває підсумки «Народної оцінки» якості
обслуговування у call-центрі та центрах обслуговування абонентів.
Оголошення такого оцінювання стає особливо актуальним під час
Європейського тижня якості, що триває, та Всесвітнього дня якості 10
листопада. У 3 кварталі 2011 року участь в оцінюванні роботи цих
підрозділів взяли близько 70 тис. клієнтів. Якість обслуговування
call-центру було оцінено у 4, 51 бали, а спеціалістів центрів
обслуговування абонентів – 4, 55 балів з максимальних 5.
Основні
критерії, за якими клієнти оцінюють якість обслуговування «Київстар», –
це ввічливість та уважність експертів, зрозумілість їх пояснень та
рівень знань, оцінка часу очікування.
Керівник департаменту взаємовідносин з клієнтами «Київстар» Ніна Марцін:
«Ми
вдячні кожному нашому клієнтові за відгуки та зауваження. Програма
«Народна оцінка» дозволяє нам не лише отримувати від наших клієнтів
зворотній зв`язок, але й змінюватися у найкращу сторону. Ми раді
отримати оцінку нашої роботи за коротким номером 466*55*».
Систему
«Народної оцінки» будо впроваджено чотири роки тому. З того часу клієнти
«Київстар» можуть впливати на якість обслуговування компанії. Кожен
абонент може оцінити обслуговування за власною ініціативою,
зателефонувавши з мобільного «Київстар» за спеціальним коротким
безкоштовним номером 466*55*, або за пропозицією «Київстар».
«Київстар» докладає максимум зусиль, щоб його клієнти отримували якісне обслуговування.
Інформація за темою:
• 65 тисяч клієнтів «Київстар» оцінили якість обслуговування як «дуже добре»
• Абоненти дали високу оцінку якості обслуговування «Київстар» у 1 кварталі 2011 року
Дізнавайтеся новини першими на офіційній твіт-сторінці «Київстар»
Довідка про об’єднаний «Київстар», бізнес-одиницю «Україна» VimpelCom Ltd.
До
складу бізнес-одиниці «Україна» VimpelCom Ltd. входять два українських
телекомунікаційних оператора – ПрАТ «Київстар» і «Beeline-Україна» (ПрАТ
«Українські радіосистеми» і ТОВ «Голден Телеком»).
«Київстар» –
оператор №1 на ринку мобільного зв`язку і мобільного інтернету,
найкращий бренд в Україні. За даними щорічного дослідження компанії
Ericsson, мережа мобільного зв`язку ПрАТ «Київстар» є однією з найкращих
у Європі і охоплює всі великі та малі міста України, а також понад 28
тис. сільських населених пунктів, усі основні національні й регіональні
траси, більшість морських і річкових узбереж України. «Київстар» надає
послуги EDGE/GPRS на всій території свого покриття, а також роумінгові
послуги в 195 країнах на 5 континентах.
«Beeline-Україна» –
досвідчений учасник ринку послуг фіксованого зв`язку для бізнесу та
широкосмугового доступу на базі FTTB. Бізнес-одиниця «Україна» VimpelCom
Ltd. надає телекомунікаційні послуги під брендами «Київстар», djuice та
«Київстар Бізнес». Місія «Київстар» – поліпшувати життя завдяки
телекомунікаційним послугам найвищої якості.
www.kyivstar.ua, www.djuice.ua, www.beeline.ua